Müügitingimused

Osalised

  • Ostja on see, kes ostab kaupa siinsest Log Horse OÜ-le kuuluvast Villema hobutalu e-poest, mis asub veebiaadressil https://www.villema.ee.
  • Müüja on see, kes müüb kaupa; see on Log Horse OÜ (reg. nr. 12039208), aadressiga Villema talu, Nehatu küla, 90123 Lääneranna vald, Pärnu maakond.
  • E-pood on veebipood aadressil https://www.villema.ee, mis müüb hobustega seotud kaupu.

Kauba tellimine

Müüja tegutseb vastavalt tellimusele, mille Ostja on E-poes teinud, ja täidab selle kohe pärast seda, kui Ostja makse on Müüjale laekunud. Tellimuse koostamiseks peab Ostja tegutsema järgmiselt:

  1. Mine E-poe lehele,
  2. Vali välja huvitav tootekategooria,
  3. Vali välja üks toode selles kategoorias,
  4. Vajadusel vali välja Sinule sobivad toote omadused, nagu suurus, värvus, vms.,
  5. Vajuta nupule “Lisa korvi,
  6. Korda eelnevaid samme kõikide toodete jaoks, mida soovid osta,
  7. Kui kõik soovitud tooted on ostukorvi lisatud, vajuta lehe päises olevat ostukorvi märki,
  8. Kontrolli, kas kõik tooted on ostukorvi lisatud õigesti, vajadusel paranda ja vali Sinu jaoks sobiv saatmise viis. Lõpuks vajuta nupule “Mine maksma”,
  9. Täida ankeet oma andmetega, sh. nime, telefoninumbri ja aadressiga. Vali Sinule sobiv saatmise ja maksmise viis. Loe palun läbi Teenusetingimused ja näita oma nõusolekut “linnukesega” õiges kastis. Lõpuks vajuta nupule “Esita tellimus”,
  10. Tee makse valitud viisil.

Üldised tellimistingimused

Müüja lähtub oma tegevuses Ostja poolt E-poes esitatud tellimusest ja täidab tellimuse viivitamatult, kui tasu on selle eest laekunud. Müüja jätab siiski endale õiguse tellimus tühistada, kuid seda ainult juhul, kui tellimuse täitmine ei ole objektiivselt võttes mõistlik või üldse võimalik. Sellisel juhul informeerib Müüja Ostjat tellimuse tühistamisest telefoni ja/või e-kirja teel, misjärel loetakse tehing tulemuseta lõpenuks. Juhul, kui Ostja on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab Müüja ostuhinna Ostjale viivitamatult, kuid igal juhul hiljemalt 7 päeva möödudes.

Hind ja kättetoimetamine

Selles e-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ja need sisaldavad käibemaksu.

Eesti-sisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 2-4 päeva jooksul alates tellimuse tegemisest, kui tellitud kaup on Müüja laos olemas. Kui tellitud kaup on olemas ainult kauba tootja laos, jõuab kaup Ostjani enamasti 10-14 päeva jooksul. Kui tellitud on aga eritellimusena valmistatav toode, mida kuskil laos ei olegi, tuleb tarneaeg eraldi välja selgitada. Erandlikel juhtudel (nt. pühad) võib saatmine ka kauem aega võtta, kuid sellisel juhul anname tellijale sellest kohe telefoni- või e-kirja teel teada.

Nime- ja/või aadressimuutus peale tellimuse esitamist

Kui Ostja juriidiline ja/või tarneaadress on peale tellimuse esitamist muutunud või erineb sellest, mida ta Müüjale varem on teatanud, peab Ostja Müüjat sellest teavitama, et Müüja saaks tellimuse korrektselt täita. Müüjat võib teavitada telefoniteel, helistades numbrile +372 5787 8389, või e-kirja teel, saates e-kirja aadressile kirjakast@villema.ee.

Tellimusest taganemine ja kauba tagastamine

Ostjal on õigus 14 päeva jooksul peale tellitud kauba kättesaamist põhjust avaldamata tellimusest taganeda ja kaup Villema hobutalu e-poes teiste kaupade vastu vahetada või üldse tagastada. Kauba tagastamiseks tuleb see Ostjal omal kulul saata see tagasi Müüja asukohta (mis on: Villema talu, Nehatu küla, 90123 Lääneranna vald, Pärnu maakond) ja teatada sellest telefoniteel (numbrile +372 5787 8389) või e-kirjaga (aadressile kirjakast@villema.ee). Müüja peab viivitamatult Ostjale teatama, kui on taganemisavalduse kätte saanud. Tellimusest taganemisest võib Ostja teatada vabas vormis.

Ostja võib tellitud kaubaga tutvuda ja seda proovida, et selgitada selle sobivust, kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus. Tagastatud toode peab olema originaalpakendis ja samamoodi komplekteeritud nagu tellimuse kättesaamise hetkel. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, peaks Ostja seda tegema. Kauba küljes olevad kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled), mis ei takista kauba proovimist ja sellega tutvumist, peaksid kauba tagastamisel olema eemaldamata.

Pretensioonide esitamine

Pretensioonide esitamise aeg on seadustest tulenevalt 2 aastat. Seejuures tuleb arvestada, et kui kaubal ilmneb puudus 6 kuu jooksul peale selle ostmist, siis eeldatakse, et need olid olemas juba kauba ostmise ajal, kui Müüja ei suuda tõestada vastupidist või kui puudus ei ole kasutamise käigus tekkinud tavalise kulumise tulemus.

Pretensioone on kõige mugavam saata e-kirja teel, saates e-kirja aadressile kirjakast@villema.ee. Samuti võib seda teha telefoniteel, helistades numbrile +372 5787 8389. Müüja vastab Ostja esitatud kaebusele hiljemalt 7 päeva jooksul. Pretensiooni lahendus võib olla kas osaline hüvitis, toote tagasiostmine, vahetus või parandus.

Vaidlused

Tellimuse täitmisel ja tellitud kauba edasisel kasutamisel tekkivad vaidlused Müüja ja Ostja vahel püütakse lahendada läbirääkimiste teel, otsides õiglast kokkulepet, mis sobib mõlemale osapoolele. Kui Müüja ja Ostja siiski kokkuleppeni ei jõua, lahendatakse vaidlus Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus või kohtuväliselt.

Ostjal on tellimusest tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda ka Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole, mille aadress on Endla 10a, 10142 Tallinn, telefoninumber on +372 620 1707 ja e-post aadress on info@ttja.ee. Samuti võib Ostja pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole. Igal juhul jääb osapooltele alati õigus pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole.